Defneyi kaybettim

Defne'nin ölümünü hiç kabullenemedim. Ama aklıma geldikçe duyduğum acıyı da ifade etmekten kaçındığımı farkettim. Haberi duyduğumda tam bir şok geçirmemle beraber bir başka erkekle beraber olduğu evde ölmesi sanki benim bu durumu açıklamam gerektiği hissini de beraber yaşattı. Çünkü biliyordumki birçok insan bu konuya takılacak, bunu yorumlayacak, onun ölmüş olması ikinci plana düşecekti.. Aynen öyle de oldu gördüğünüz gibi. En yakınımdakiler bile ben üzüntümü söylerken,daha doğrusu acıdan nerdeyse kıvranırken bana ' evli değil mi,niye ordaymış' dendi ve nerdeyse benden açıklama istendi. Ben sadace onun şuanda yaşamıyor olması ile ilgiliydim. Çok sıradışı ,şaşırtıcı,çok hızlı işleyen bir zekası , esprili tavırları ve birde çok sevimli bulduğum dış görünüşü ile yıllardır televizyondan hep izlemişimdir. Birkaç kez de av merkezlerinde görmüştüm. Hatta çok yakın bir zamanda bebeği ile birlikte görmüştüm. Çok sevmeme rağmen rahatsız etmekten çekindiğim için biraz uzaklaşıp onu izledim. Benim kızımmış gibi sahiplenip savunmak, hakkında en ufak bir imada bile bulunmalarını engellemek zorululuğu hissediyorum. Ama kim ne düşünürse düşünsün önemli olan o artık yok.

Yorum Gönder