çanta taşıma yasaları

Hürriyet Kelebek'te yazan Melis Alphan benim psikolojimi bozdu. İlk sayfadaki küçücük yazısını okuyorsanız beni anlarsınız. Okumuyorsanızda bundan sonra da sakın okumayın. O çanta öylemi taşınır,insanın gözüne gözüne sokar gibi diyor. Ya da kısa sap elle tutulsun diye yapılmış bilmiyormusun diyor. Ya da kaç kere söyledim,hala yanlış taşımakta ısrar ediyorsun diyor. Diyor da diyor. Bana demiyor tabi. Ünlü markaları taşıyan ünlü kadınlarımıza diyor. Beni kim tanırki? Oysa hemen hergün ben de o ünlü alışveriş merkezine gidiyorum ama( genelde spor yapmak için gidiyorum) ünlü olmadığım için kimse benimle ilgilenmiyor,kimse fotoğrafımı çekmiyor. Artık alınmaya başlıyacağım. Güv enlik kameralarna baksalar vallahi ben birinci gelirim. Neyse gelelim çantaya; Ben de çanta kullanıyorum tabi. Çantalarımın saplarıda çeşitli boyutlarda. Ama genellikle kısa saplı.İlk başta Melisin dediği gibi sapından tutuyorum, sonra bakıyorum kolumda taşımaya başlamışım.Elmde bir eşya oluyor,farkında olmadan omuzuma sıkıştırmışım. Melahat,böyle bir hatayı nasıl yaparsın,doğru taşı diyorum. Derken doğrusu nasıldı? diye çelişkiye düştümmü işim bitti demektir. Ya Melis beni izliyorsa rezil oldum,yarın benim fotoğrafımı görürsem mahvolurum. Geçen hafta yeni bir çanta alıyordum. Çantanın modelinden,renginden,fiyatından çok sapının uzunluğu ile ilgilendiğimi farkettim.Omuzumda mı durması lazım ,yoksa koluma mı takacağım bilemedim. Melis Alphan'a resmen soracağım,çanta kullanma klavuzu yada yasaları falan varsa onları öğretsin de ben de bu suçluluk duygusundan kurtulayım. Ben ciddi insanım,yaptığım işi doğru yapmak isterim.

Yorum Gönder