Kızımı sirke götürdük

Rahmetli babam bizi Ankara'ya her gelen sirke (5 çocuk , 2 de kendileri en az 7 kişi) mutlaka götürürdü. O zamanlar çok da sirk gelirdi Ankaraya. En çok da Moskova sirki gelirdi diye hatırlıyorum. Yanılmıyorsam bir de Barselona sirki vardı aklmda kalanlar. Bu sirkler de aylarca kalırlardı. Büyük bir alana çadırlar kurulurdu ve çok uzun kalırlardı. Babam memur maaşı ile bizi götürmek için bayağı bir harcama yaparmış demekki. Biz de akşam Cirque du Soleil'i seyrettik. Ceren arkadaşlarına annemler beni sirke götürüyorlar demiş. Çocuğumuz 32 yaşında sirke anne ve babası ile gidince böyle espri konusu oluyor. Ama geç de olsa bizde çocuğumuzu sirke götürme görevimizi yapma fırsatını yakalamışız. Ceren söylemese farkında bile olmayacaktık.

Sirk çok güzeldi. Daha doğrusu sirk değilde gösteri çok estetik. İnsanı sıkmadan çok eğlendiren,insan üstü yaratıkların gösterilerini takip etmekte bile zorlanıyor insan. Söylenecek pek birşey yok. Sadece benim gibi huzursuz bacak sendromu olan insanlar için o kultuklarda bacaklarınıza yeni pozisyonlar bulma zorluğu var.Ama bu bana özel birşey herhalde. Yapacak birşey yok.

Unknown  – (23 Şubat 2011 21:15)  

yaaa Melahat Abla kızını götürüyorsunda beni niye götürmüyorsun.Artık sirkler Ankara ya gelmiyor ..Hatta kimse Ankara ya gelmiyor. Biz taşradayız.Bir daha ki sefere beni de götür..Zeynep te gelir ona göre bilet alın...Nurgül

Yorum Gönder