biutiful

Dün Biutiful filmini seyrettim. Şimdi okudum; Ömür Gedik 'siz ismine bakmayın, son zamanların en rahatsız edici filmi' demiş. Bence eksik demiş. Ben de dünden beri film hakkında karar vermeye çalışıyordum.. Seyrederken kocama sürekli 'ŞİŞTİM' demek zorunda kaldım. Başka kelime bulamadım ama, o kadar gerildim ki.. Süre de uzun muydu bilmiyorum, bitsin istedim, bir türlü bitmek bilmedi. Dayanılacak şey değil. Beğenmedim desem o da değil. Ama çok yoruldum. Çok gürültülü çekilmiş. Gürültüye takılmadım diyelim. Ama hiçbir şey, hiçbir sahne normal olmaz mı? Karısı bir kabus, kendisi ölümcül hasta, şehirde ne kadar yasa dışı iş varsa hepsiyle bağlantılı.. Sefalet ve pislik sonsuz, abi ahlaksız vs ve bütün bunların tam ortasında 2 küçük çocuk.
Filmden sonra tuvalete gidince çişim kanlı mı diye dönüp baktım. Gerisini siz düşünün.

Yorum Gönder