Bugünün özeti

Bugün 20 gündür yurt dışında olduğu için göremediğim arkadaşım Nilgün ile spor sonrası buluşup keyifli bir yemek eşliğinde bıraktığımız yerden sonbetimize devam ettik.

Sigara ile mücadelemiz çok başarılı bir şekilde devam ediyor.

Yeni telefonum hala gelmedi.

Yeğenim Gözde hala Ankara'da. Ne zaman dönecek bilmiyorum. Hiç acele etme kafamı dinliyorum!!! Gözde İTÜ İnşaat Fakültesi'nde okuyor. Yani bizimle beraber yaşıyor ama sadace yaşasa iyi. Beni de kendisi ile aynı yaşta, aynı zeka seviyesinde ve inşaat mühendisliği arzusu içinde zannediyor. Okulda öğrendiği veya yaşadığı her şeyi bana anlattığı için nasıl bir işkence çektiğimi anlayamazsınız. Ama yine de oldukça iyi bir inşaat bilgisine sahip olmuşum. Mesela demiryolu inşaatını,betonu, çeliği deprem hesabını benimle aynı yaştaki hangi ev kadını bilir? Ben biliyorum işte. Bu nedenle de sömestr tatilimi iyice dinlenerek geçirmek istiyorum. Ama haftaya yeni dersleri seçeceğim için (pardon Gözde seçeceği için) tatil fazla uzun olmayacak. Neyse başa gelen çekilir. Annene selam söyle.

ceren  – (28 Ocak 2011 09:52)  

annem, sabah sabah gözümden yaş geldi gülmekten! beni de yaz beni de yaz!

Zeki Aydın ÇALIM  – (9 Şubat 2011 20:16)  

Sevgili baldızım,
Sizin adınıza çok üzgünüm. Nasıl bir işkence çektiğinizi tahmin ediyorum.:))
Dediğiniz gibi, başa gelin çekilir.
İyi tarafından bakıldığında, eminim iyi bir inşaat mühendisi olacaksınız.
herkeze selam...

Yorum Gönder