Kara düğün (!!!)

Hafta sonu yakınımızın kızının düğününe gittik. Düğün 5 yıdızlı bir otelde idi. Misafirlerin yarıdan fazlası kadındı ve salonda çok belirgin olarak siyah renk hakimdi. Misafirlerin %95'i siyah giyinmişti.
Düşünüyorum da böyle gecelerde hemen hepimiz siyah giyiniyoruz. Bana öyle geliyor ki çok özen göstermek istemediğimiz zaman yani masraf etmek istemediğimiz ve kafamızı yormak istemediğimiz için "siyah giy olsun bitsin" diyoruz. Ayrıca siyah renk birçok kusuru örter diye düşünüyoruz ya. Aslında çok da yanlış. Çünkü beyaz gibi, siyah rengi taşımak da oldukça zordur. Her tarafınızden etler fışkırırken sırf dekolte olsun diye olmadık yerlerlerimizi açıkta bırakan siyah kıyafetler şık olmanın ötesinde, oldukça basit durabiliyor. Bütün bu düşüncelerimden olsa gerek, farkında olmadan son zamanlarda siyah kıyafet kullanmamaya dikkat ediyorum. Daha doğrusu bir şekilde renkli olmaya çalışıyorum. Millet olarak ciddi insanlarız desem, pek öyle de değiliz. Teneke tıngırdasa göbek atmaya başlayan insanlar olarak bize renkli giyinmenin daha uygun olacağını düşünüyorum. Hayatımızın her anında böyle olsak daha iyi. Mesela arabalarımızın çoğu koyu veya gri gibi renkler. Daha ciddi mi görünmek istiyoruz acaba? Sonuç olarak ben siyahtan başka renklerle de yaşamak istiyorum. Resimlerime de bunu yansıtıyorum. Çünkü diğer renkleri de seviyorum.

Yorum Gönder