tatilden dönüş

Uzun bir aradan sonra yine burdayım. Neden yazmadım bilmiyorum. Bazen herşey çok anlamsız gelmeye başlıyor,hiç birşey yapmak istemiyorum,çok saçma buluyorum. Öyle bir dönemden geçtim galiba. Ama geçen zaman içinde Ankaradan kız kardeşim Sevinç geldi,onunla bir hafta birlikte olduk,sonra bir hafta Antalya'ya tatile gittik. Doruk,annesi,dedesi ve ben. Ama Ankara'dan abimler de geldiler, havalar da bana göre bayağı iyiydi yani çoğunlukla bulutlu idi. Akşamları üzerimize mutlaka birşeyler almak zorunda kalıyorduk. Çünkü rüzgarlı oluyordu. Biz orada iken hiç beklenmedik bir zamanda Gözde'nin mezuniyet töreni oldu,biz katılamadık tabii ama ailesi gelebildi.
Zekeriyaköy'e dönerken (gece saat 10 sıralarında) hava çok keskin bir şekilde ıhlamur kokuyordu. Ev havalansın diye her tarafı açık tutunca ev de nasıl güzel koktu anlatamam. Ihlamur ve yasemin kokusu akşamın nemi ile birlikte iyice ortaya çıkmış. Evimi özlemişim. Bahçemde oturmayı özlemişim. Bu süre içinde de sebze bahçemde bol miktarda kabak ve fasulyeler olmuş ama domateslerden şimdilik haber yok, onlar da 15 güne kadar kızarır. Böylece evde bolca kabak dolması ve mücver yeniyor. Hafta sonu bahçedeki ıhlamuru toplayacağız. İsteyen varsa verebilirim. Bir de süs eriği var. O kadar çokki onların ziyan olmasını da istemiyorum. Onun için doğru bir saklama şeklimidir bilmiyorum ama derin dondurucu da saklayıp kışın şurup yaparım diye düşünüyorum.
İşte böyle. Yine görüşürüz.

Yorum Gönder