denize adım attım

Antalya'da bir hafta tatil yaptık dedim demesine ama hiç denize giremedim. Çünkü ben derin denizden korkan biriyim ve Antalya'da da havalar çok sıcak olmadığından deniz de oldukça dalgalıydı. Bu durumda benim denize girmem söz konusu bile olamaz. Neyse ki otelin havuzu hem deniz suyu karışımlı, hem de boyumu geçmiyor. Ayrıca 800 metre uzunlukta. Gerçi uzunluğu da beni hiç ilgilendirmiyor, çünkü ben 10-15 metre mesafede debelenip duruyorum. Ama kendime haksızlık etmeyeyim; bu sene yüzmemi bayağı geliştirmişim. Ayrıca herkes güneşlenirken ben nerede ise hiç aksatmadan su jimnastiği yaptım. Sabahları da birkaç gün abimle 5 km yürüdük.
Ben bunları anlatmayacaktım. Denize Antalya'da giremedim ama dün İstanbul'da Gümüşdere'de Boğaziçi Ün. plajında denize girdik. Akşam saat 6 da gittik,7 de geri döndük. Bize de çok yakın, daha sık gitmek lazım. Denizin yeri başka.

Yorum Gönder