Sare kız gelmiş

Geç de olsa, tanıdıktan sonra çok sevdiğim eski komşum ve arkadaşım Eren'in bebeği olmuş. Adını da SARE koymuşlar. 47 yaşında anne olduğunu söylüyor Eren. Kendisi ile konuşamadım çünkü teleefon numarasını kaybetmişim bulamıyorum ama iyiki internet var,oradan öğrendim bu bilgileri. Telefonuna da yakında ulaşacağım. Şu anda ay tutulması varmış. Bugün televizyon programlarında dinledim. Eren'in de resmi işi astroloji olduğu için Eren'i hatırladım yeniden. O herşeyin en iyisine layık bir insan. Bana göre bir tek çocuğu eksikti Allah onu da verdi. Eminimki çok çok mutludur. Ben bile onun için bu kadar mutlu oluyorsam onun mutluluğunun büyüklüğünü düşünemiyorum bile. SARE ismide nekadar güzeldir. Bizim oralarda (Artvin-Şavşat) Sare ismi çok kullanılır. Hatta herkesin çok saydığı ve sevdiği bir Sare nenemiz vardı. Nenemiz diyorum ama benim yengemin annesi olurdu ve köyümüzdeki herkesin nenesi idi rahmetli. Son dönemlerde bu ismi yeni doğan kız bebeklerde de sıkça duymaya başladım. SARE ,dünyamıza hoş geldin.

Yorum Gönder