balıklarla birlikte balık yemek

Bugün spor çıkışında balık yemek için BalkEv'e gittim. Onların tavsiyesi ile son zamanlarda somon döner dedikleri incecik kesilmiş çıtır çıtır somon yemeyı seviyorum. Yine son zamanlarda oturur oturmaz küçük cam kavanozlarda akvaryum balıklarını (küçük vazolarda çiçek getirir gibi) getirip masaya koyuyorlar. Çok da güzeller, rengarenk, hareketli, ama ben onlara bakamıyorum ki. Çünkü onlar bana bakıyor, benim ne kadar acımasız, utanmaz, vicdansız olduğumu söylüyorlar sanki. Ben onların yerinde olsam öyle düşünürdüm. Ayrıca Ömür Gedik veya onun gibi olanlar beni seyrediyormuş da üzerime saldıracaklarmış gibi de hissediyorum.


Altı üstü bir balık yiyeceğim ağız tadı ile ama ne gezer. Bana bütün bu duyguları yaşatmayın, benim masama maydanoz ve kuru soğan koysunlar; akvaryumu başka yerde seyrederim. Bakın bir ara onlar bana bakmıyorken fotoğraflarını çekebildim. Gösterebildiğim bütün ilgi bu kadar.

Yorum Gönder