DEMİR LEYDİ

Dün Demir Leydi filmine gittim. Salonun açılmasını biraz beklemek zorunda kaldık. Böylece benim gibi filme gelenlerle 5-10 dakika bir arada sohbetli bir bekleyiş gelişti. Baktım da filme gelenlerin yaş ortalaması neredeyse Demir Leydi ile aynı idi. Kadınların tamamının giyim tarzı da ,saç biçimi de birbirimizinkine benziyordu. Aramızda olan tek yaşlı adam da tıpkı Leydinin kocasına benziyordu. 5 kişilik bir grup Margaret Thatcher'in alzaymırmı yoksa bunama mı olduğunu tartıştılar, biri alzaymır olduğunu ve ikisinin arasındaki farkı anlattı uzun uzun. Aralarından birinin Margaret Thatcher'e düzenlenen (ben sadece duyduklarımı anlatıyorum) suikast sırasında orada olduklarını,hatta evlerinde hükumetten birinin olduğunu söyledi. Yani sonuç olarak kendimi İngiltere'de sinemaya gitmiş gibi hissettim. Herkes Margaret Thatcher'in hayatı ,dolayısıyla kendisi ile ilgileniyorlardı. Benim de yaşım icabı onun başbakanlık dönemini çok iyi biliyor olmama rağmen filme en çok Meryl Streep'in oyunculuğunu seyretmek için gitmiştim. Gerçekten çok beğendim oyunculuğunu ama Demir Leydi'nin de bilmediğimiz özel hayatını öğrenmek de çok güzeldi.

Yorum Gönder