İstanbul gezisi

29 nisan cuma günü iki arkadaşımla güzel bir BEYOĞLU gezisi yaptık. Galata kulesinin altında KİVA'da mola verdik yemek için. Daha önce de orada yemek yediğimizi hatırlıyorum. Aslında orayı bir televizyon programında Beyoğlu'ndaki binaların restorasyonu ve değişimler anlatılırken öğrenmiştim. Kiva'yı da çağdaş Anadolu mutfağı olarak tanıtmışlardı. İlk gidişimde de çok farklı yemekler tatmıştım. Vişneli köfteli bir çorba hatırlıyorum mesela. Bu defa da yine birkaç değişik otların kavurmasını, yaprak sarmasının 3 değişik yemeğini, patlıcanlı,etli,nohutlu pilavını tattık. Hepside çok lezzetli yemeklerdi. Çok sayıda genç müşterisinin olması ilgimi çeken şeylerin başında. Demekki gençlerimiz de Anadolu yemeklerini seviyorlar.
Anadolu'nun sır lezzetleri olarak kendilerini tanıtan Kiva, servis örtüsü olarak kullandığı kağıtta şöyle diyor.
'' İstanbul dediğimiz kozmopolit kent,her türden,her bölgeden,dünyanın her yerinden insanı barındırıyor. Tüm bu karışımın içerisinde eksik kalan bir yan var;
Çağdaş Anadolu Mutfağı!
Kiva'nın mutfağında pişenler; çocukluğumuza,gençlik anılarımıza,sevdiklerimize doğru bir yolculuğa çıkıyorsa hepimizi,doğru yoldayız demektir. ''

Yolunuz düşerse mutlu olacağınızı düşünüyorum. Bir şubesi de Şaşkınbakkal'da varmış.

Yorum Gönder