buğday çorbası

İstinyepark Hillside çıkışında çok hoş bir cafe restoran var, BİG PLATE. Herkes pek bilmiyor, ben spor salonundan çıkınca orada oturup yemek yemeği çok tercih edenlerdenim. Gelenlerin çoğu da ya benim gibi spordan çıkanlar, yada öğlen yemek tatili için gelen genç çalışanlar. Ama gerçekten çok huzurlu, keyifli bir yer. Üstelik en iyi kafe ödülü de almış. Orada çalışan garsonlardan biri ne zaman gitsek arkadaşımın da, benim de 'daha önce şunu yemiştiniz, beğenmiştiniz, içecek olarak da yine sevdiğiniz gibi bol limon suyu katımış maden suyu ister misiniz' falan diyor. Yani size özel davranıyorlar. Son zamanlarda da havalar sıcak olunca soğuk çorba içmeye alıştım.



Soğuk buğday çorbası o kadar güzel ki anlatamam. Abartmıyorum, yemeniz gerek. İçinde bol buğday ve nohut var. Ama yoğurdu o kadar lezzetli ve kıvamı da çok güzel. Bir de üzerine taze nane ile süslüyorlar. Bir deneyin.

Yorum Gönder